Hej læser
Fik du læst sidste uges tip på vores LinkedIn? 🙌 Hvis ikke, kan vi lige give en opsummering – det omhandler nemlig, hvordan du kan få flere tilmeldinger 👇 For der er rigtig mange metoder til at få flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev. Et af de nemmeste tiltag at implementere er ganske enkelt, at du laver en motiverende beskrivelse i din tilmeldingsformular. Det er altså en kort og præcis tekst, der fokuserer på værdien af at modtage dit nyhedsbrev, og som er ærlig ift., hvad modtageren kan forvente. Når læseren kan se en værdi, og måske endda opnår fordele ved at tilmelde sig, er de nemlig mere tilbøjelige. til at gøre det. Se fx forskellen på de to tekster nedenfor: ❎ ”Tilmeld dig vores nyhedsbrev, hvis du vil modtage de seneste nyheder direkte i din indbakke” ✅ ”Når du tilmelder dig nyhedsbrevet, modtager du ugentligt tips fra vores e-mail marketing eksperter, der hjælper dig med at lave endnu bedre nyhedsbreve med tydelige budskaber, der får modtageren til at læse med” I Ubivox har du mulighed for at lave en tilmeldingsformular til hver liste du har, der nemt kan implementeres på dit website. Det betyder, at du nemt og enkelt kan lave en motiverende beskrivelse, der er relevant for modtagerne på den specifikke liste.
Derudover har du mulighed for at tilføje et logo til hver listes formular. Det skaber bl.a. genkendelighed, og giver dig samtidig mulighed for at differentiere dine formularer rent visuelt.
|