E-mailklienterne frasorterer nemlig ud fra flere forskellige parametre. Over tid kan dit omdømme blive forværret, og det betyder dårligere leveringsevne. Det er derfor en god idé at være opmærksom på, hvad du kan gøre for at opretholde en god leveringsevne, så du ikke ender i en situation, hvor du skal til at redde dit omdømme som afsender. Når det først er skadet, kan det nemlig tage lang tid at redde igen🙏 I vores nye blogindlæg kan du blive meget klogere på de forskellige parametre, der er relevante ift. at få en bedre leveringsevne. Derudover uddyber vi vores 5 konkrete tips til at undgå spammappen: 🧑💻 Få styr på det tekniske: Opsæt SPF, DKIM og DMARC 🧹 Ryd jævnligt op i dine lister ⚖️ Hav en passende billede/tekst balance ❌ Undgå spamtrigger ord 🏋️ Undgå tunge e-mails Hvis du vil undgå at ende i en situation med et skadet omdømme som afsender, eller hvis du allerede oplever, at dine e-mails ender i spam, vil vi anbefale, at du læser blogindlægget og følger de 5 tips. God læselyst! 🙌
|