5 tips til at undgå spammappen
Se nyhedsbrevet i browser
Hej læser
 
Har du prøvet at bruge tid på at lave et godt nyhedsbrev, der uheldigvis ender i spammappen hos mange af dine modtagere? 😱
 
Hvis du har, ved du hvor irriterende en følelse det er. Man føler, at man har spildt tiden, og man kan se, at resultaterne for kommunikationen er meget dårligere end normalt 👎
 
Hvis du ikke har oplevet det, er det selvfølgelig fantastisk! Men det er dog ikke en garanti for, at det ikke sker i fremtiden.
 
Sådan får du en bedre leveringsevne
E-mailklienterne frasorterer nemlig ud fra flere forskellige parametre. Over tid kan dit omdømme blive forværret, og det betyder dårligere leveringsevne. Det er derfor en god idé at være opmærksom på, hvad du kan gøre for at opretholde en god leveringsevne, så du ikke ender i en situation, hvor du skal til at redde dit omdømme som afsender. Når det først er skadet, kan det nemlig tage lang tid at redde igen🙏
 
I vores nye blogindlæg kan du blive meget klogere på de forskellige parametre, der er relevante ift. at få en bedre leveringsevne. Derudover uddyber vi vores 5 konkrete tips til at undgå spammappen:
 
🧑‍💻 Få styr på det tekniske: Opsæt SPF, DKIM og DMARC
🧹 Ryd jævnligt op i dine lister
⚖️ Hav en passende billede/tekst balance
❌ Undgå spamtrigger ord
🏋️ Undgå tunge e-mails
 
Hvis du vil undgå at ende i en situation med et skadet omdømme som afsender, eller hvis du allerede oplever, at dine e-mails ender i spam, vil vi anbefale, at du læser blogindlægget og følger de 5 tips. God læselyst! 🙌
Divider
 

Vil du gerne have flere tips?

Hvis du vil have flere tips som ovenstående, kan du følge med på vores LinkedIn, hvor vi hver uge vil give eksklusive tips til e-mail marketing 🙌
Få flere tips på LinkedIn

Besøg vores blog

Ubivox er 100% GDPR-compliant

Ja, du læste rigtigt, Ubivox er 100% GDPR-compliant og alle dine data ligger indenfor EU’s grænser.

Apple og sporing

Til Apple’s seneste konference for udviklere, løftede de sløret for kommende opdateringer til iOS, iPadOS og macOS m.m.