Hej læser
Mangler du inspiration til din e-mailskabelon? Så får du her nogle tips 🙌 Spar tid med en god e-mailskabelon ⌚
Når du har lavet en god e-mailskabelon, sikrer du et ensartet udtryk, og du sparer tid, når du skal lave nyhedsbreve. Hvis du har lavet en god skabelon, skal du nemlig kun forholde dig til at indsætte tekst- og billede-indhold, når du udarbejder dine nyhedsbreve. Med andre ord: Når du har en god e-mailskabelon, kan du lave en god e-mail på ganske kort tid 👏 Tips til en god e-mailskabelon 🎨
· Genkendelighed på tværs af platforme: Det visuelle udtryk med logo og farver bør være ens på tværs af platforme. Sørg derfor for at dine kunder altid kan genkende dig og dit brand – også i dine e-mails.
· Links til din hjemmeside gennem menupunkter i headeren – brug gerne dine modtageres foretrukne kategorier til relevante menupunkter - dermed øger du trafikken på din hjemmeside.
· Sociale medie-ikoner – sørg for at ramme dine modtagere på alle relevante platforme, og sørg for at de altid bliver mindet om, hvor du er til stede.
· Kontaktinformation – det er god service, at dine modtagere nemt og enkelt kan kontakte dig. Og i det lange løb skaber god service gode kunder.
· USP’er – du ER god, så hvorfor ikke skilte med det?
· Afmeldingslink - er at lovkrav at have. Sådan opsætter du din skabelon i Ubivox ⚒️
I Ubivox har du mulighed for nemt og enkelt at opsætte din skabelon. Du har bl.a. mulighed for at tage udgangspunkt i nogle gratis fleksible standardskabeloner, og indsætte dit eget indhold. Dermed opnår du fordelene ved en god e-mailskabelon hurtigt og simpelt. I Ubivox opretter vi også special skabeloner, har du derfor andre behov, eller ønsker du at vi klarer arbejdet, så kontakt os endeligt.
Derudover har du mulighed for at lave specielle skabeloner til specielle forløb. På den måde kan du bruge nogle af elementerne fra din standardskabelon, og ændre lidt i den, så den passer til de e-mails, deltagerne i forløbet skal modtage.
|