Du har garanteret guld i gemmerne :)
Se nyhedsbrevet i browser
Hej læser
 
Har du prøvet at bruge lang tid på et godt nyhedsbrev, og efterfølgende se at åbningsraten var alt for lav? 😅
Udover at det giver et hak i stoltheden, kan det føles som om, at man har spildt tiden 😱
 
Men bare rolig - det sker for de fleste, der arbejder med nyhedsbreve. Og når det sker, er der en oplagt løsning: Giv det et skud mere, og genbrug indholdet 💪
 
Ved at gensende e-mailen til modtagere, der ikke så den i første omgang, får du mere værdi ud af dit arbejde. Nogle af de modtagere, der ikke reagerede i første omgang, får nemlig en ny mulighed, når du gensender e-mailen.
Og hvis der er tale om vigtig kommunikation, kan det være en nødvendighed at gensende det.
 
 
Gensend dit nyhedsbrev
Divider
 
Få mere værdi for hvert eneste nyhedsbrev du sender

Det kan være mange grunde til, at modtageren ikke læste din e-mail i første omgang. Måske var timingen forkert. Måske var emnelinjen ikke interessant nok. Og derfor er der selvfølgelig nogle småting, du med fordel kan ændre, når du gensender din e-mail 👇
 
✅ Først og fremmest skal du selvfølgelig frasortere personer, der allerede har åbnet den første udgave af e-mailen. Det kan du gøre hurtigt og enkelt i de fleste e-mailplatforme  
✅ Vent mindst 48 timer med at gensende e-mailen, så modtageren har mulighed for at læse den første udgave
✅ Send det på et andet tidspunkt af døgnet
✅ Vælg en ny emnelinje
✅ Se på statistikerne – var der flere, der reagerede på den anden udgave? Hvilke ting gjorde du anderledes? Det er oplagt at lære af situationen  
 
Du kan læse mere om vores råd til genbrug af e-mails i linket nedenfor 👇
Tips til genbrug af emails

Besøg vores blog

 

Ubivox og Spy Pixels

Datatilsynet har for nyligt rettet skarp kritik af en virksomheds brug af Spy Pixels.
 

Ubivox er 100% GDPR-compliant

Ja, du læste rigtigt, Ubivox er 100% GDPR-compliant og alle dine data ligger indenfor EU’s grænser.