Hej lĂŠser
Â
De fleste, der arbejder med kommunikationen, kan skrive under pĂ„ hvor tidskrĂŠvende det kan vĂŠre at skabe nyt indhold đ
Og derfor giver det mening at fÄ det meste ud af dit hÄrde arbejde ved at genbruge dit indhold til nye modtagere.
Det kan nemlig vĂŠre en effektiv mĂ„de at fĂ„ dit budskab ud til en stĂžrre mĂ„lgruppe, og samtidig kan det spare dig tid og ressourcer pĂ„ at skabe nyt indhold til hvert enkelt nyhedsbrev đđŒ
Her er nogle ting du bĂžr overveje, hvis du vĂŠlger at gensende nyhedsbreve til nye modtagere:
đ
UndersĂžg hvilke e-mails, der performer bedst ift. Ă„bnings- og klikrateHvis indholdet stadig er relevant for din virksomhed, kan du lige sĂ„ godt gentage succesen med populĂŠrt indhold til nye modtagere. NĂ„r du genbruger dine tidligere nyhedsbreve, kan du justere dem lidt â fx med nye overskrifter og introduktioner.  đ Genbrug en god opsĂŠtning ved at gemme den som skabelon til fremtidige nyhedsbreveDer er ingen grund til at genopfinde din e-mailopsĂŠtning, hvis fundamentet er i orden. Brug tidligere effektive opsĂŠtninger igen for at spare tid. Det kan samtidig skabe genkendelse hos dine lĂŠsere pĂ„ sigt.  đ Husk at ĂŠndre emnelinje og preheader, hvis du genudsender til de samme modtagereDu kan med fordel gensende dine bedste nyhedsbreve til modtagere, der ikke Ă„bnede dem i fĂžrste omgang. Og her vil det vĂŠre en god idĂ© at ĂŠndre emnelinje og preheader. SĂ„ opdager modtageren nĂŠppe, at der er tale om en genudsendelse.  đđŒ SĂžrg for at tidligere modtagere ikke fĂ„r det samme indhold igenSend nyhedsbreve til nye modtagere pĂ„ din liste ved at kopiere dit nyhedsbrev og bruge segmentering af nyhedsbrevsdata. Du kan lĂŠse, hvordan du gensender indhold til nye modtagere i Ubivox lige her.
Hvis du Ăžnsker at maksimere effekten af dit genbrugte nyhedsbrev, kan du samtidig dele det pĂ„ sociale medier og andre platforme for at nĂ„ ud til endnu flere mennesker đȘđŒ
|