Det vil e-mailklienterne holde øje med:
✅ Opsætning af SPF, DKIM og DMARC viser bl.a. e-mailklienterne, at e-mailen faktisk kommer fra dig. Du vil samtidig opnå en højere leveringsevne ❌ Bruger du URL-shorteners? Generelt vil erstatning af en URL med en anden URL få lamperne til at blinke ved e-mailklienterne. Du kan dog erstatte en URL med ord – fx ”www.Ubivox.dk” 👉 ”Vores hjemmeside” Det vil modtageren være opmærksom på:
✅ Er der et alternativ til links og call-to-action knapper? Fx ”Ring til os, hvis du har spørgsmål” eller ”Besvar denne e-mail – så vender vi straks tilbage” ❌ Bruger du stressende formuleringer? Undgå formuleringer som ”Skynd dig at foretage ændringer nu” ✅ Vær præcis, detaljeret og forklarende, når du vil have modtageren til at reagere eller foretage ændringer. Jo flere detaljer, jo mere troværdig ser din e-mail ud (det ved en phisher også – men deres viden er begrænset ift. din) Udbredelsen af phishing betyder, at modtagere generelt er blevet mere kritiske. Derfor er det værd at overveje ovenstående punkter, så dine modtagere ikke tror, at dine e-mails er phishing 🙏 Du kan få flere tips til dine e-mails i vores blogunivers 👇
|