Sådan får du flere åbninger med en god emnelinje
Se nyhedsbrevet i browser
Hej læser,
 
Har du svært ved at få modtageren til at åbne dine nyhedsbreve? 😅
 
E-mails og nyhedsbreve er generelt blandt marketingkanalerne med højest ROI. Og det har de fleste virksomheder fået øjnene op for. Det betyder samtidig, at der er stor konkurrence om dine modtageres opmærksomhed.
 
Og selvom at dit formål ikke nødvendigvis er at sælge produkter, men blot at kommunikere, gennem dine nyhedsbreve, er det stadig den samme plads, der skal kæmpes om 😅
 
Det gode nyhedsbrev starter derfor med en god emnelinje og kan være make-or-break ift. at få modtageren til at åbne dine e-mails. Så du kan være et stort skridt foran, hvis du starter ud med at skrive en stærk emnelinje 🏆
 
Derfor har jeg samlet et par hurtige tips til, hvordan du skriver en god emnelinje 💡
Læs mine tips til emnelinje her

Sådan skriver du en god emnelinje

Selvom kravene for den gode emnelinje kan variere for forskellige brancher, så kan man overveje at følge nogle generelle husråd til at få flere åbninger på sine nyhedsbreve.
 
I vores blogindlæg kan du bl.a. læse mere om:  
 
✅ Den optimale længde af din emnelinje
✅ Inspiration til din emnelinje med forskellige eksempler
✅ Vigtigheden af en god preheader
Læs mine tips til emnelinje her

Besøg vores blog

 

Ubivox og Spy Pixels

Hvordan bruges Spy Pixels i Ubivox, og hvilke muligheder har I?
 

Ubivox er 100% GDPR-compliant

Ja, du læste rigtigt, Ubivox er 100% GDPR-compliant og alle dine data ligger indenfor EU’s grænser.