Få mere ud af din indsats med arkivering af nyhedsbrevet
Se nyhedsbrevet i browser
Hej læser,
 
Inden jeg dykker ned i dagens emne, hvor du kan se, hvordan du arkiverer et nyhedsbrev på 16 sek., vil jeg kort fortælle om en stærk milepæl her i Ubivox.

Vores kære direktør, David McNally, kan nemlig fejre 20-års jubilæum 🥳

For godt 20 år siden startede han Ubivox, under det lidt mindre eksotiske navn, eBrev 😅

eBrev blev skabt på opfordring af forretningsmanden, Martin Thorborg, der mente, at amerikanske løsninger til nyhedsbreve var for store, kluntede og dyre.

Derfor udfordrede han David og nogle af hans venner til at lave en solid dansk løsning til normale mennesker. Og den udfordring tog de selvfølgelig op.

Og nu skal det ikke blive for meget ananas i egen juice, men jeg synes alligevel, at David kan være ret stolt af, at vi sidder her 20 år efter med +1.000 kunder og er den fortrukne e-mailplatform blandt offentlige instanser 💪
 
 
Det var så dagens historietime 👨‍🏫

Og nu kan vi gå videre til dagens rigtige emne: Arkivering af nyhedsbreve på websitet 📧

Jeg antager nemlig, at du vil have det meste ud af din indsats.

Og jeg antager også, at du laver nogle virkelig gode nyhedsbreve.

Men når du trykker ”send” og dit gode nyhedsbrev rammer indbakken hos x-antal modtagere, forsvinder dit indhold så efterfølgende bare ud i intetheden?

Hvis ja, kan du måske bruge vores arkiveringsfunktion.

Når den er slået til, har du nemlig mulighed for at arkivere dine nyhedsbreve på websitet, så alle kan tilgå din kommunikation. Altid. Eller indtil du fjerner det igen 😅
 
Og det er smart, fordi dit arbejde ikke bare forsvinder, når du trykker ”send”.

I videoen nedenfor kan du se, hvordan du kan gøre det på bare 16 sek. 👇
 
Sådan arkiverer du nyhedsbreve på websitet
Se videoguide

Besøg vores blog

 

Ubivox og Spy Pixels

Hvordan bruges Spy Pixels i Ubivox, og hvilke muligheder har I?
 

Ubivox er 100% GDPR-compliant

Ja, du læste rigtigt, Ubivox er 100% GDPR-compliant og alle dine data ligger indenfor EU’s grænser.