SÄdan kan du mÄlrette dine budskaber
Se nyhedsbrevet i browser
Hej lĂŠser,
 
 
I mit daglige arbejde, hĂžrer jeg af og til sĂŠtningen: ”Vi sender altid vores e-mails ud til hele modtagerlisten, sĂ„ vi kan ramme en stĂžrre mĂ„lgruppe med vores kommunikation” 📱  
 
 
Og jeg forstĂ„r godt udgangspunktet. Men der er bare Ă©t problem ved det (faktisk er der mere end Ă©t 😅).  
 
 
NÄr du ikke mÄlretter dine e-mails, er der lÊngere mellem relevant indhold for den enkelte modtager. Det betyder, at interaktionen formentlig vil dale.
 
Og frameldingsraten vil stige.
 
Og det kan betyde flere, at e-mails ender i spammappen, hvilket har konsekvenser for dem, der faktisk gerne vil lĂŠse alle dine nyhedsbreve.
 
Du kan sikkert godt fornemme, hvor jeg hen med ovenstĂ„ende 😅  
 
 
SĂ„ for at give dig lidt inspiration til at undgĂ„ det scenarie, fĂ„r du her 5 typer segmenter, du kan bruge i dit e-mail setup 👇  
 
✅ Nye modtagere: EkskludĂ©r nye modtagere fra dine ugentlige nyhedsbreve, imens de fĂ„r dit velkomst- eller lead nurture flow.
✅ Personer, der har véret tilmeldt event: Sig tak for deltagelsen og brug deres deltagelse som et udtryk for nogle bestemte interesser hos dem.
✅ Aktive/inaktive modtagere: Sig tak til de aktive, og fĂ„ sorteret de inaktive fra (sĂ„ dine e-mails performer bedre).
✅ Interessesegmenter: Lad modtageren vĂŠlge deres egne interesser, eller opdatĂ©r interessefelter automatisk med onclick-actions.
✅ Stamdata segmenter: Har du fx behov for at inddele din kommunikation efter demografiske forhold?  
 
 
I nedenstĂ„ende indlĂŠg uddyber jeg de 5 segmenter og forklarer, hvordan du kan arbejde med dem 👇
 
Ja tak, giv mig de 5 segmenter!

BesĂžg vores blog

 

Ubivox og Spy Pixels

Hvordan bruges Spy Pixels i Ubivox, og hvilke muligheder har I?
 

Ubivox er 100% GDPR-compliant

Ja, du léste rigtigt, Ubivox er 100% GDPR-compliant og alle dine data ligger indenfor EU’s grénser.