Månedens case som inspiration til din e-mailsindsats 
Se nyhedsbrevet i browser
Jeg håber, at du har det ligesom mig, læser.
 
Hver morgen når jeg trækker i Ubivox-uniformen, bærer jeg den nemlig med stolthed 😎  
 
Og jeg ved godt, at du formentlig ikke har en Ubivox-uniform 😅  
 
Mit håb er selvfølgelig, at du også er stolt af dit arbejde.
 
Nu tænker du måske: "Hvad er det helt præcist, der gør Jeff så stolt, at han nævner det i et nyhedsbrev?"
 
Så her kommer en af grundene 👇
 
Med et kundekartotek, der tæller over 1.000 organisationer, er der stor forskel på, hvad vores kunder bruger Ubivox til.
 
Fælles er selvfølgelig e-mails og nyhedsbreve. Men formålet kan variere utroligt meget.
 
Derfor gør det mig stolt, når jeg kan se, at vores platform bliver en integreret del af en organisations arbejde, og at man har tænkt lidt anderledes ift. den konventionelle e-mail marketing tankegang.
 
For e-mails er gode til at sælge. Men e-mails kan også meget mere end det.    
 
Det har WWF Verdensnaturfonden Danmark bl.a. bevist gennem deres arbejde i Ubivox.
 
De bruger nemlig deres e-mailindsats som en vigtig kanal til at skabe opmærksomhed om naturens udfordringer og øge donationerne.
 
Derfor har vi taget en snak med dem om deres tilgang til e-mails og nyhedsbreve. Her kommer casen som lidt fredags-læsning, du kan bruge som inspiration til din organisations e-mailindsats 👇
 
 
Læs hele casen her
I casen kan du bl.a. læse om:
 
🎯 En anderledes tilgang til segmentering
📊 Hvordan WWF sikrer relevant data til segmentering
📣 Hvordan nyhedsbreve er blevet en integreret del af organisationen  
 
Jeg håber, du får en fremragende weekend, læser!
 
 

Besøg vores blog

Guide til Gmails 2024 retningslinjer

Sådan sikrer du dig, at du holder dig inden for de nye retningslinjer
Knap der fører til blogindlæg om Gmail 2024 retningslinjer

10 fede features i Ubivox

Vi giver dig 10 features, der gør det (endnu) nemmere for dig at lave nyhedsbreve med Ubivox.
Knap der fører til blog omkring fede features i Ubivox platformen