Jeg håber, at du har det ligesom mig, læser.
Hver morgen når jeg trækker i Ubivox-uniformen, bærer jeg den nemlig med stolthed 😎
Og jeg ved godt, at du formentlig ikke har en Ubivox-uniform 😅
Mit håb er selvfølgelig, at du også er stolt af dit arbejde.
Nu tænker du måske: "Hvad er det helt præcist, der gør Jeff så stolt, at han nævner det i et nyhedsbrev?"
Så her kommer en af grundene 👇
Med et kundekartotek, der tæller over 1.000 organisationer, er der stor forskel på, hvad vores kunder bruger Ubivox til.
Fælles er selvfølgelig e-mails og nyhedsbreve. Men formålet kan variere utroligt meget.
Derfor gør det mig stolt, når jeg kan se, at vores platform bliver en integreret del af en organisations arbejde, og at man har tænkt lidt anderledes ift. den konventionelle e-mail marketing tankegang.
For e-mails er gode til at sælge. Men e-mails kan også meget mere end det.
De bruger nemlig deres e-mailindsats som en vigtig kanal til at skabe opmærksomhed om naturens udfordringer og øge donationerne.
Derfor har vi taget en snak med dem om deres tilgang til e-mails og nyhedsbreve. Her kommer casen som lidt fredags-læsning, du kan bruge som inspiration til din organisations e-mailindsats 👇
|