Hej læser,
Jeg håber, du har haft en fantastisk påske og er klar til et nyt kvartal 🌼 Hvis et af kvartalets fokuspunkter er at øge åbninger, klik og generel interaktion med jeres e-mails, er denne uges nyhedsbrev lige noget for dig 👇
Med udbredelsen af phishing er både modtagere og e-mailklienter nemlig blevet mere kritiske, og stiller større krav til dig som afsender.
I phishing lokker IT-kriminelle godtroende personer til at udføre bestemte handlinger med henblik på at narre penge eller informationer ud af dem.
Ofte tager tager angrebene form af spoofing e-mails, hvor afsenderen udgiver sig for at være en anden - fx den klassiske "Du har en pakke fra PostNord, der venter på dig. Du skal bare lige trykke på det her link".
Konsekvenserne ved at din e-mail ligner phishing er defor, at:
- Den ryger direkte i spammappen
- Modtageren sletter den
- Modtageren markerer den som spam
Og alle tre scenarier er med til at skade dit afsenderomdømme og sende fremtidige e-mails direkte i spammappen.
|