Du har måske oplevet det her scenarie i din ungdom, læser 👇
Du står i køen til at komme ind på din yndlingsbar.
Ace of Base’s ”All That She Wants” pumper ud ad højtalerne i baggrunden (indsæt selv relevant sang fra din egen ungdom 😅).
Men køen er lang.
Og der er koldt.
Kommer du nogensinde ind?
Ud af det blå dukker din kammerat op.
Ham der kender dørmanden. Så han tager dig med under armen, og sammen springer I den 25 meter lange kø over.
Det blev alligevel ikke en aften ude i kulden 💪
Og nu tænker du måske: ”Men hvad har det lige med e-mails at gøre, Jeff?”.
Så det skal jeg fortælle dig, læser.
For den type kammerat, der kan hjælpe med at komme forbi dørmanden, eksisterer på en måde også i e-mailverdenen.
Og den kammerat har fået det knap så fængende akronym, ISIPP.
En certificering fra ISIPP har nemlig til formål at opretholde et godt omdømme blandt afsendere, der sender fra godkendte IP-adresser, så de ikke bliver stoppet af spamfiltrene (e-mailverdenens svar på en dørmand 😉).
Derfor har vi i Ubivox selvfølgelig fået foretaget en undersøgelse af ISIPP, der set på vores IP-adresser, brugere af platformen og de generelle aktiviteter omkring vores virksomhed.
Det betyder, at e-mails, der bliver sendt gennem Ubivox, får tilføjet et ekstra stykke kode (usynligt for modtageren selvfølgelig), der viser, at man er på den gode liste.
Når e-mailklienterne registrerer koden, øger det sandsynligheden for, at e-mailen styrer udenom spamfilteret og ender i indbakken.
Med andre ord: Der er større sandsynlighed for, at din e-mail ender til festen i modtagerens indbakke 🕺
Det er selvfølgelig ikke en fuldstændig garanti for, at dine e-mails ender i indbakken.
Der er jo, som bekendt, en lang række krav, man skal opfylde 😅
|