Hej læser
Jeg gætter på, at du nok arbejder i en af de mange organisationer, der bruger e-mail marketing eller nyhedsbreve mere og mere aktivt i jeres marketing- og kommunikationsaktiviteter.
Det er (forhåbentlig) også derfor du har tilmeldt dig dette nyhedsbrev 😅
Vi synes jo, at e-mails er noget af det mest spændende at beskæftige sig med.
Så det glæder os selvfølgelig, at vi ser en stor stigning i antal af e-mails, der sendes hver dag – bl.a. igennem Ubivox systemet.
Men med den stigende mængde e-mails, er behovet for mere sikkerhed også stigende 👀
En af disse sikkerhedsforanstaltninger er DMARC, der hjælper dig med at minimere risikoen for, at din organisation bliver misbrugt i spoofing-angreb.
Vi vil derfor gerne slå et slag for fordelene ved at opsætte DMARC – hvilket de fleste også kan se fidusen i. Men når det kommer til at få sat det op, kan det virke lidt mere uoverskueligt.
Vi vil dog våge at påstå, at det faktisk ikke er så svært – især hvis man har den rigtige rådgiver😉
Så derfor har vi skrevet et blogindlæg, hvor vi forsøger at afmystificere DMARC og tage det helt ned på et praktisk niveau, der kan gøre konceptet mere spiseligt for dig.
I blogindlægget kan du bl.a. blive klogere på: ✅ Hvad (hulen) er DMARC? ✅ Hvorfor er det vigtigt for din e-mailindsats? ✅ Og ikke mindst – hvordan opsætter du det?
Du kan læse vores blogindlæg på vores hjemmeside herunder 👇
|