Få mere værdi for hvert eneste nyhedsbrev du sender
Det kan være mange grunde til, at modtageren ikke læste din e-mail i første omgang.
Måske var timingen forkert.
Måske var emnelinjen ikke interessant nok.
Under alle omstændigheder er der nogle småting, du kan justere, når du gensender din e-mail.
✅ Først og fremmest skal du selvfølgelig frasortere personer, der allerede har åbnet den første udgave af e-mailen. Det kan du gøre hurtigt og enkelt i de fleste e-mailplatforme
✅ Vent mindst 48 timer med at gensende e-mailen, så modtageren har mulighed for at læse den første udgave
✅ Send det på et andet tidspunkt af døgnet
✅ Vælg en ny emnelinje
✅ Se på statistikerne – var der flere, der reagerede på den anden udgave? Hvilke ting gjorde du anderledes? Det er oplagt at lære af situationen Du kan læse mere om vores råd til genbrug af nyhedsbreve i linket nedenfor 🙌
|