| 
       Hej lĂŠser! 
  
Jeg skal vÊre Êrlig. Det her spÞrgsmÄl har jeg fÄet en gang eller to: 
 âHvorfor skal vi gĂ„ med Ubivox, nĂ„r der findes en lang rĂŠkke kĂŠmpe internationale alternativer til jer?â 
  
Og mit svar er ofte det samme: 
  
âDet synes jeg, der er mange Ă„rsager til. En af dem er, at du har mulighed for at stille mig dĂ©t spĂžrgsmĂ„l direkteâ. 
  
Og sĂ„ er der ofte en lille tĂŠnkepause pĂ„ ca. 3 sekunder đ
 
  
Pointen er nemlig, at hvorvidt du er kunde i Ubivox eller ej, har du altid mulighed for at kontakte os direkte med alle dine spÞrgsmÄl. 
  
Du bliver hverken sat i forbindelse med en chatbot, et callcenter nede sydpÄ eller fÄr besked om, at din e-mail besvares inden for 5 hverdage, hvis sol, mÄne og stjerner stÄr helt rigtigt. 
  
Udover at ringe direkte til os, har du mulighed for at  udfylde en formular, hvor du kan vÊlge, hvornÄr vi skal ringe dig op.  
  
MEN⊠
  
Ideelt set vil du sikkert gerne undgĂ„ at stĂ„ i en situation, hvor du fx har brug for vores support đ
 
  
Og derfor tilbyder vi undervisningssessioner, hvor vi kan ruste dig og dine kollegaer til at vĂŠre endnu mere selvkĂžrende đȘ 
  En undervisningssession i Ubivox kan bl.a.: 
 â
 VĂŠre online eller ansigt til ansigt (enten hos jer eller os) 
 â
 VĂŠre for alle relevante personer i organisationen, der arbejder med jeres nyhedsbreve 
 â
 Indeholde generelle tips og tricks om de nyeste trends inden for e-mails og nyhedsbreve 
 â
 VÊre i forbindelse med opstart for at komme godt fra land eller senere i forlÞbet, nÄr I er blevet hjemmevante i platformen 
 
  Hvis I sidder i en koncernlÞsning, kan vi derudover undervise flere afdelinger i organisationen pÄ én gang. 
  
Du kan lĂŠse mere og booke en undervisning lige her đ 
  
     |