Hej lĂŠser!
Â
Jeg skal vÊre Êrlig. Det her spÞrgsmÄl har jeg fÄet en gang eller to:
âHvorfor skal vi gĂ„ med Ubivox, nĂ„r der findes en lang rĂŠkke kĂŠmpe internationale alternativer til jer?â
Â
Og mit svar er ofte det samme:
Â
âDet synes jeg, der er mange Ă„rsager til. En af dem er, at du har mulighed for at stille mig dĂ©t spĂžrgsmĂ„l direkteâ.
Â
Og sĂ„ er der ofte en lille tĂŠnkepause pĂ„ ca. 3 sekunder đ
Â
Pointen er nemlig, at hvorvidt du er kunde i Ubivox eller ej, har du altid mulighed for at kontakte os direkte med alle dine spÞrgsmÄl.
Â
Du bliver hverken sat i forbindelse med en chatbot, et callcenter nede sydpÄ eller fÄr besked om, at din e-mail besvares inden for 5 hverdage, hvis sol, mÄne og stjerner stÄr helt rigtigt.
Â
Udover at ringe direkte til os, har du mulighed for at udfylde en formular, hvor du kan vÊlge, hvornÄr vi skal ringe dig op.
Â
MENâŠ
Â
Ideelt set vil du sikkert gerne undgĂ„ at stĂ„ i en situation, hvor du fx har brug for vores support đ
Â
Og derfor tilbyder vi undervisningssessioner, hvor vi kan ruste dig og dine kollegaer til at vĂŠre endnu mere selvkĂžrende đȘ
En undervisningssession i Ubivox kan bl.a.:
â
VĂŠre online eller ansigt til ansigt (enten hos jer eller os)
â
VĂŠre for alle relevante personer i organisationen, der arbejder med jeres nyhedsbreve
â
Indeholde generelle tips og tricks om de nyeste trends inden for e-mails og nyhedsbreve
â
VÊre i forbindelse med opstart for at komme godt fra land eller senere i forlÞbet, nÄr I er blevet hjemmevante i platformen
Hvis I sidder i en koncernlÞsning, kan vi derudover undervise flere afdelinger i organisationen pÄ én gang.
Â
Du kan lĂŠse mere og booke en undervisning lige her đ
Â
|