Hej læser,
Hvis du sidder med marketing- eller kommunikationsopgaver i din organisation, har du sikkert prøvet det her 👇
Du har fået til opgave at lave en tilmeldingsside til et nyhedsbrev eller et arrangement.
Du bruger tid på at få det hele til at stå skarpt.
Teksten passer lige til målgruppen.
Grafikken er perfekt.
Du har overholdt din deadline.
Der er bare ét problem.
Når modtageren har udfyldt sine oplysninger, bliver de automatisk dirigeret videre til en generisk, standard bekræftelsesside.
Og systemet, der håndterer tilmeldingerne, giver dig ikke de store muligheder for at ændre i sidens indhold.
Du tænker derfor to ting: 1. Det er fedt, at jeg har mulighed for at sige tak for tilmeldingen. 2. Det er knap så fedt, at siden overhovedet ikke stemmer overens med vores øvrige design og udtryk.
Det medfører store frustrationer.
Og de frustrationer vil vi i Ubivox for alt i verden ikke være skyld i 😅
Når du bruger Ubivox har du derfor mulighed for at tilføje dine egne bekræftelsessider – fx ved tilmelding eller framelding.
Når du bruger dine egne sider, opnår du nemlig flere fordele:
✅ Du har større designfrihed
✅ Du fremstår mere professionel
✅ Du har bedre trackingmuligheder
✅ Du får mere trafik direkte ind på jeres eget website
Det er bl.a. smart ved din opt-in e-mail, fordi du dirigerer modtageren direkte ind på dit website, og får en parring mellem deres e-mail og deres cookie-ID allerede fra start.
Og det er især brugbart, hvis du arbejder med tracking af nyhedsbrevsmodtagere.
Ved frameldinger er det samtidig smart, fordi du kan dirigere modtageren videre til bestemte sider med oplysninger om deres privatlivsrettigheder og betingelser.
Og så undgår du frustrationerne ved de generiske standardsider 😅
Nedenfor kan du læse hvor nemt du gør 👇
|