Højere leveringsevne = større potentiale for din kommunikation
Se nyhedsbrevet i browser
Hej læser
 
Har du prøvet at bruge tid på at lave et godt nyhedsbrev, der uheldigvis ender i spammappen hos mange af dine modtagere? 😱
 
Hvis du har, ved du hvor irriterende en følelse det er.
 
Man føler, at man har spildt tiden, og man kan se, at resultaterne for kommunikationen er meget dårligere end normalt. 
 
Hvis du ikke har oplevet det, er det selvfølgelig fantastisk!
 
Men det er dog ikke en garanti for, at det ikke sker i fremtiden 😅
 
Sådan får du en bedre leveringsevne
E-mailklienterne frasorterer nemlig ud fra flere forskellige parametre.
 
Over tid kan dit omdømme blive forværret, og det betyder dårligere leveringsevne.
 
Det er derfor en god idé at være opmærksom på, hvad du kan gøre for at opretholde en god leveringsevne, så du ikke ender i en situation, hvor du skal til at redde dit omdømme som afsender.
 
Når det først er skadet, kan det nemlig tage lang tid at redde igen.
 
I vores blogindlæg kan du blive meget klogere på de forskellige parametre, der er relevante ift. at få en bedre leveringsevne.
 
Derudover uddyber vi vores 5 konkrete tips til at undgå spammappen:
 
🧑‍💻 Få styr på det tekniske: Opsæt SPF, DKIM og DMARC
🧹 Ryd jævnligt op i dine lister
⚖️ Hav en passende billede/tekst balance
❌ Undgå spamtrigger ord
🏋️ Undgå tunge e-mails
 
Sådan får du en bedre leveringsevne
Og så håber jeg, at du får en fremragende weekend, læser!
- Efter du har læst indlægget, selvfølgelig 😉
Divider
 

Besøg vores blog

Forståelse af DMARC

DMARC er et af de tekniske begreber, der er vigtige at forstå, når du arbejder med e-mails og nyhedsbreve. Bliv klogere på begrebet her. 

Guide til Gmails 2024 retningslinjer

Sådan sikrer du dig, at du holder dig inden for de nye retningslinjer.