Genvejen til flere tilmeldinger. Vis nyhedsbrevet online
 
 
 
 
 
 
         
     

Brugere får typisk 400% flere tilmeldinger

Kære læser

Det nye år er over os. Med det er der nye budgetter der skal allokeres. Nye målsætninger fastsættes og strategien for hvordan de opnås sammensættes. 

Hertil har vi et lille redskab der kan hjælpe dig et godt skridt på vej (Psst, det står i næste sektion). Ligesom os, så sender du nyhedsbreve og du vil derfor gerne have at personer tilmelder sig til det. Om du sender nyhedsbreve for at informere folk om hvad der sker indenfor et felt, interesser, nye varer i din webshop m.m. er underordnet. Flere tilmeldinger er nemlig lig med en større berøringsflade og dermed en øget eksponering af dine budskaber.
Hvad er Twami?

Twami er en avanceret tilmeldingsformular der skaber øget fokus og blikfang på din tilmeldingsformular. Du designer selv hvordan formularen skal se ud, hvorhenne på siden den skal være, eller dukke op, og du kan sågar uploade egne billeder til den.
Forøg din tilmeldingsrate med op til 400%

Twami har indledningsvist lavet en række case studier for at måle tilmeldingsformularens gennemslagskraft. De viser at kunder i gennemsnit, oplever en stigning i tilmeldinger på 400%. Det er en markant stigning og virkelig noget vi mener du kan bruge i dit arbejde med nyhedsbreve.
 
Der er allerede flere Ubivox kunder der bruger Twami; bl.a. har Jette Sørensen oplevet en stigning i tilmeldinger på 300% og Starrock har oplevet en stigning på 365%.
 
Derfor anbefaler vi Twami:
 
Vi anbefaler Twami fordi det er et produkt vi kan stå inde for. Det er et stykke danskudviklet håndværk, ligesom os selv. Samtidig er det et værktøj der kan hjælpe dig med at øge din tilmeldingsrate betydeligt, da resultaterne ikke er til at tage fejl af.
 
Sådan kommer du i gang:
 
Har du derfor lyst til at prøve Twami, så tilbyder de en gratis prøveperiode på 7 dage. Tilmeldingsformularen er utrolig let at integrere med Ubivox og Twami har endda lavet en videoguide der, på under halvandet minut, viser hvor let det er. Du kan også læse hvordan du gør i vores egen integrations guide som er på vores Knowledge base.
 

Tak for denne gang

Med venlig hilsen
Alle os fra Ubivox.

Vi vil gerne høre fra dig

Har du ris eller ros til nyhedsbrevet? Skriv til os.