Tracking, segmentering og leveringsevne – hvordan ser fremtiden ud?
Se nyhedsbrevet i browser
Hej læser!
 
Har du styr på e-mailstrategien for 2025? 🙌

Der er efterhånden en del man skal tage højde for, når man skal lægge en plan for arbejdet med e-mails og nyhedsbreve 😅

Der sker nemlig en del ændringer i e-mailverdenen – senest med Apples iOS 18 opdatering, der bl.a. bød på en ny tilgang til automatisk sortering af e-mails i brugerens indbakke samt en introduktion af AI-opsummering af e-mails.

Samtidig begynder flere og flere e-mailklienter i højere grad at fokusere på brugernes privatliv.

Og det har bl.a. betydning for, hvordan du kan arbejde med tracking, segmentering og forbedring af leveringsevne.

Men der er heldigvis et par ting, du kan gøre 💡

Og det vil min dygtige kollega, og medstifter af Ubivox, David McNally, bruge lidt tid på at uddybe til hans oplæg til årets Email Summit på torsdag i næste uge.


Her fortæller han bl.a. om:

👉 De seneste ændringer inden for tracking af e-mails

👉 Hvordan ser fremtiden ud inden for tracking af e-mails med det øgede fokus på privatliv?

👉 Hvad kan du gøre som kommunikationsansvarlig for stadig at se resultaterne af din e-mailmarkedsføring?


Udover Davids oplæg, kan du selvfølgelig opleve et stort udvalg af andre spændende oplæg fra nogle af landets klogeste hoveder, når det kommer til e-mails og nyhedsbreve.

Hvis du endnu ikke har fået fingre i en billet, kan du stadig nå det 👇
 
Læs mere om Email Summit
 
Og hvis du nu tænker: ”Men Jeff, jeg skal ikke med til Email Summit, og vil meget gerne høre mere om ovenstående”.
 
Så kan jeg sige ”Bare rolig, læser”.
 
For jeg har en aftale med David McNally om at dele de vigtigste pointer fra hans oplæg i vores nyhedsbrev i starten af februar.
 
 
Indtil da kan du læse (eller genlæse) vores guide til Gmails 2024 ændringer og betydningen af dem for dit arbejde med e-mails, hvor der især er 3 konkrete punkter, du bør tage højde for:
 
- Verificering af afsendere
 
- Framelding af nyhedsbrevet – er det nemt og enkelt?
 
- Sender du relevant indhold?
 
Guide til Gmails 2024 ændringer
 
Tak fordi du læser med!
 
God dag til dig, læser 🙌
 
 
Har du spørgsmål til ugens nyhedsbrev? 
 
Besvar den her e-mail, og så vender jeg straks tilbage 🙌
 
Er det tid til at prøve Ubivox? 
 

Besøg vores blog

Forståelse af DMARC

DMARC er et af de tekniske begreber, der er vigtige at forstå, når du arbejder med e-mails og nyhedsbreve. Bliv klogere på begrebet her. 

Guide til Gmails 2024 retningslinjer

Sådan sikrer du dig, at du holder dig inden for de nye retningslinjer.