Vi har fejlet, læser...
I forrige uge skulle mine kollegaer fra marketing importere en liste med deltagere fra en livesession, vi afholdt med vores søstervirksomhed Heyloyalty et par uger forinden.
Der lå en mail klar, de skulle modtage ved importen.
Alt var godt.
Indtil det ikke var.
En lille fejl i importen gjorde nemlig, at de modtog en forkert velkomstmail.
Og udover at skabe lidt forvirring blandt modtagerne (og en enkelt meget negativ tilbagemelding), gjorde fejlen ekstra ondt, fordi vi selvfølgelig bør have styr på den slags 😶🌫️
”Men hvorfor fortæller du mig det her, Jeff?”… tænker du måske nu 😅
Det gør jeg for at illustrere, at fejl i arbejdet med e-mails og nyhedsbreve er uundgåelige.
Men der er selvfølgelig et par ting, du med fordel kan gøre, når du kommer til at lave disse fejl.
Derfor brugte vi ovenstående situation som anledning til at sætte os ned og skrive et blogindlæg om netop det.
Du kan læse vores guide til, hvordan du håndterer fejl i udsendte e-mails lige her 👇
|