Hej lĂŠser đ
Â
Hvis du arbejder med e-mails og nyhedsbreve, har du formentlig oplevet det her:
Â
At stÄ til et familiearrangement eller lignende og skulle forklare, hvad dit arbejde egentlig gÄr ud pÄ.
Â
Og lige sÄ snart du nÊvner nyhedsbreve, er responsen i 8 ud af 10 tilfÊlde:
Â
âNÄÄÄ, sĂ„ det er dig, der sender alle de der spammails?â.
Â
Jeg har i hvert fald ikke tal pĂ„, hvor mange gange jeg selv har oplevet det đ
Â
Min respons er altid: âNej, vores mĂ„l er netop, at vi ikke skal sende spammailsâ. Â
Â
For de stĂŠrkeste e-mail setups har ofte Ă©n ting til fĂŠlles. Â
Â
Og det er uagtet om mÄlet er at informere, at fortÊlle om de seneste nyheder i organisationen eller at sÊlge produkter:
Â
Â
De skaber relationer og tillid mellem afsender og modtagere. Â
Â
Â
Det ser jeg gang pÄ gang blandt vores kunder i Ubivox.
Â
Et eksempel pÄ det er vores trofaste kunde, Jakodan.
Â
De sÊlger bl.a. emballage og papkasser til erhvervslivet.
Â
Men som en garvet spiller i branchen ved de hos Jakodan, at det ikke ligefrem er hver dag, man kĂžber den slags produkter.
Â
SĂ„ i samspil med deres annoncer bruger Jakodan nyhedsbrevene til at holde liv i relationerne til kunderne.
Â
PĂ„ den mĂ„de Ăžger de chancen for at vĂŠre top of mind, nĂ„r kunderne igen skal kĂžbe emballage. Â
Â
Det kan du bl.a. lĂŠse mere om i denne case, hvor vi dykker ned i Jakodans arbejde med nyhedsbreve og hvorfor de har brugt Ubivox siden 2012 đ
Â
|