Jakodans relationsskabende e-mails | LĂŠs hele casen
Se nyhedsbrevet i browser
Hej léser 👋
 
Hvis du arbejder med e-mails og nyhedsbreve, har du formentlig oplevet det her:
 
At stÄ til et familiearrangement eller lignende og skulle forklare, hvad dit arbejde egentlig gÄr ud pÄ.
 
Og lige sÄ snart du nÊvner nyhedsbreve, er responsen i 8 ud af 10 tilfÊlde:
 
”NÄÄÄ, sĂ„ det er dig, der sender alle de der spammails?”.
 
Jeg har i hvert fald ikke tal pĂ„, hvor mange gange jeg selv har oplevet det 😅
 
Min respons er altid: ”Nej, vores mĂ„l er netop, at vi ikke skal sende spammails”.  
 
For de stÊrkeste e-mail setups har ofte én ting til fÊlles.  
 
Og det er uagtet om mÄlet er at informere, at fortÊlle om de seneste nyheder i organisationen eller at sÊlge produkter:
 
 
De skaber relationer og tillid mellem afsender og modtagere.  
 
 
Det ser jeg gang pÄ gang blandt vores kunder i Ubivox.
 
Et eksempel pÄ det er vores trofaste kunde, Jakodan.
 
De sÊlger bl.a. emballage og papkasser til erhvervslivet.
 
Men som en garvet spiller i branchen ved de hos Jakodan, at det ikke ligefrem er hver dag, man kĂžber den slags produkter.
 
SĂ„ i samspil med deres annoncer bruger Jakodan nyhedsbrevene til at holde liv i relationerne til kunderne.
 
PÄ den mÄde Þger de chancen for at vÊre top of mind, nÄr kunderne igen skal kÞbe emballage.  
 
Det kan du bl.a. lése mere om i denne case, hvor vi dykker ned i Jakodans arbejde med nyhedsbreve og hvorfor de har brugt Ubivox siden 2012 👇
 
LĂŠs hele Jakodan casen
 
SĂ„ dagens budskab fra mig til dig er:
 
Brug dine e-mails og nyhedsbreve til at skabe relationer.
 
Jeg hĂ„ber, du fĂ„r en god dag, lĂŠser 🙌
 
 
Har du spÞrgsmÄl til ugens nyhedsbrev? 
 
Besvar den her e-mail, og sĂ„ vender jeg straks tilbage 🙌
 
Er det tid til at prÞve Ubivox? 
 

BesĂžg vores blog

ForstÄelse af DMARC

DMARC er et af de tekniske begreber, der er vigtige at forstÄ, nÄr du arbejder med e-mails og nyhedsbreve. Bliv klogere pÄ begrebet her. 

Guide til Gmails 2024 retningslinjer

SÄdan sikrer du dig, at du holder dig inden for de nye retningslinjer.