| 
       Hej lĂŠser đ 
  
Hvis du arbejder med e-mails og nyhedsbreve, har du formentlig oplevet det her: 
  
At stÄ til et familiearrangement eller lignende og skulle forklare, hvad dit arbejde egentlig gÄr ud pÄ. 
  
Og lige sÄ snart du nÊvner nyhedsbreve, er responsen i 8 ud af 10 tilfÊlde: 
  
âNÄÄÄ, sĂ„ det er dig, der sender alle de der spammails?â. 
  
Jeg har i hvert fald ikke tal pĂ„, hvor mange gange jeg selv har oplevet det đ
 
  
Min respons er altid: âNej, vores mĂ„l er netop, at vi ikke skal sende spammailsâ.   
  
For de stÊrkeste e-mail setups har ofte én ting til fÊlles.   
  
Og det er uagtet om mÄlet er at informere, at fortÊlle om de seneste nyheder i organisationen eller at sÊlge produkter: 
  
  
De skaber relationer og tillid mellem afsender og modtagere.   
  
  
Det ser jeg gang pÄ gang blandt vores kunder i Ubivox. 
  
Et eksempel pÄ det er vores trofaste kunde, Jakodan. 
  
De sÊlger bl.a. emballage og papkasser til erhvervslivet. 
  
Men som en garvet spiller i branchen ved de hos Jakodan, at det ikke ligefrem er hver dag, man kĂžber den slags produkter. 
  
SĂ„ i samspil med deres annoncer bruger Jakodan nyhedsbrevene til at holde liv i relationerne til kunderne. 
  
PÄ den mÄde Þger de chancen for at vÊre top of mind, nÄr kunderne igen skal kÞbe emballage.   
  
Det kan du bl.a. lĂŠse mere om i denne case, hvor vi dykker ned i Jakodans arbejde med nyhedsbreve og hvorfor de har brugt Ubivox siden 2012 đ 
  
     |