Åbningstider | Inspiration til julekampagnen Vis nyhedsbrevet online
 
 
 
 
 
 

Er din julekampagne på plads?

Kære læser,
 
Folk hygger i varme caféer, byen lyser op om natten, cyklister glider prekært over vejbanen, og vi køber gaver... Julen er mange ting, men også årets højtid for alle der har noget at sælge.
 
Vi bringer inspiration til hvordan du kan opsætte din julekampagne og vores åbningstider mellem jul og nytår.

3 ting du kan prøve denne jul

1. Brug ekstra tid på emnefeltet
Dine kunder er allerede i det rette humør til at købe noget. Enten til dem selv eller til andre (se #2). Men hvis du ikke fanger deres interesse i indbakken, hvor der i øvrigt triller tonsvis af andre jule-relaterede mails ind, så ser de aldrig det du kan tilbyde dem. Så: lidt fantasi og 5 minutter ekstra til emnefeltet.
 
2. Giv nogle gaveidéer
Hvad med en e-mail eller en sektion i dit nyhedsbrev, hvor du har en gaveidé til mor, far, kæresten, og søskende? Eller bare en til mænd og en til kvinder? Dine kunder leder lige nu efter gaver til venner og familie, så jo bedre dine idéer er, jo flere salg får du.
 
Igennem segmentering kan du målrette din kommunikation til flere forskellige segmenter, f.eks. dem der sidst har læst et nyhedsbrev, dem der ikke har læst, mænd, kvinder m.m. (Segmentering på køn kræver at du har data tilknyttet til datafelter).
 
3. Gennemtænk dine billeder
Det er nemt nok at have julemænd, træer og sne med i nyhedsbrevet, men det kan gøres bedre – brug først tid på at tænke over hvad julen betyder for dine kunder og hvordan du kan forbinde dit mærke med julen og lav dit design derefter. Det behøver ikke blive for indviklet, men det er godt at overveje det, før du blot sætter nisse #17 ved siden af dit tilbud på en blender.

Hvad hvis jeg sender for meget?

Mange webshops og andre virksomheder vælger at lave julekalendere, men der er også mange der ikke tør sende en e-mail hver dag. Er det ikke for meget? Det bedste er vel at lade dine modtagere bestemme selv, så her har vi en kort guide til hvordan du nemt lader dine modtagere framelde sig din julekalender, men ikke dit nyhedsbrev.
 

Få 20% rabat på en julekalender hos Julekal

Benytter I kampagne systemer, eller leger I med tanken om at gøre det op til jul, f.eks. via en julekalender? Så har vi gode nyheder:
 
Servicen Julekal er nu integreret med Ubivox, så jeres nye leads automatisk kommer ind på din liste i Ubivox. En julekalender er optimal til at skabe opmærksomhed omkring jeres brand og få aktiveret jeres kunder. Den giver desuden mulighed for at indsamle nye salgs-leads og en måde at lære jeres kunder bedre at kende på. 
 
Julekal er en del af kampagneplatformen Campaigns, som har eksisteret i over 7 år. Alle Campaigns kampagnetyper har et professionelt designet layout og uanset konkurrencetype, vælger I altid selv alle spørgsmål og bestemmer selv designet i form af tekster og grafikker. Hvis I har helt særlige krav, så kan folkene bag Campaigns også hjælpe jer med det.
 
I betaler altid kun for det antal tilmeldinger I får og priserne starter fra 1.620 kr. Lige nu får alle kunder hos Ubivox 20% rabat, ved at nævne Ubivox ved oprettelsen.
 
Åningstider for support mellem jul og nytår
 
22. december    09 – 15
23. december - 26 december    Lukket
27. december - 29 december    09 – 15
1. januar    Lukket
Med venlig hilsen
Ubivox Danmark ApS
 
Jeff Rasmussen
Salgschef