Opret flere brugere uden ekstra omkostninger Vis nyhedsbrevet online
 
 
 
 
 
 
Hej læser,
 
I dette nyhedsbrev bringer vi dig to funktioner, der er værd et benytte, samt en guide til hvad vi mener du bør overveje, når du opretter lead opsamlingskonkurrencer.

Råd til din lead-opsamlingskonkurrence

Vi oplever i stigende grad, at vore kunder opretter Facebook-konkurrencer og lignende på de sociale medier, for at opsamle leads til deres nyhedsbrev. Det er selvfølgelig altid dejligt at få flere modtagere, men når du opretter din konkurrence bør du overveje tre ting:
 
1) Er gaven/præmissen for konkurrence relevant for din målgruppe?
2) Gør du tydeligt opmærksom på at de vil modtage kommunikation fra dig efterfølgende?
3) Hvordan er opfølgningen? Overvej at lave et særligt forløb til dine nye leads.
 
Min kollega David McNally har skrevet et blogindlæg, hvor han gennemgår hvordan du bedst designer din konkurrence i forhold til din emailmarketing.
Benyt disse råd når du designer nye konkurrencer, så dine eksisterende modtagere ikke rammes af potentielt uinteresserede modtagere, fordi de ikke læser, junker eller afmelder sig nyhedsbrevet. 
Læs indlægget her

Statistik i Excel via feeds

Kunne du godt tænke dig at se og sammenligne statistikken for dine nyhedsbreve? Det kan du allerede gøre i dag. Gennem feeds kan du hente statistikken for dine nyhedsbreve ud i Excel.
 
Vi har lavet en guide til formålet, så du let kan komme i gang med at dykke ned i din statistik. 
Se guiden her

Opret gratis flere brugere

I supporten får vi ofte henvendelser, hvor en person benytter en anden medarbejders loginoplysninger og ikke har sin egen bruger.
 
Henvendelsen kan være af den ene eller anden karakter, f.eks. har personen fået en forkert adgangskode og kan derfor ikke logge ind på sin kollegas konto. Brugeren kan heller ikke nulstille adgangskoden, da den ikke er sat op til vedkommendes email, og kollegaen, der har informationen, er syg eller på ferie.
 
Forklaringen ovenfor er lang, og det er rent ud sagt noget administrativt rod. Derfor anbefaler vi altid at hver enkelt medarbejder har sin egen bruger. Det er gratis, og I kan oprette så mange I ønsker.
 
Når Persondataforordningen træder i kraft, kan deling af logins også give potentielle problemer. Ubivox logger automatisk handlinger fra brugere i systemet, men benyttes samme login af flere personer, kan vi ikke længere hjælpe jer med at afklare hvilke personer, der står bag hvilke handlinger.
Find guiden her
Med venlig hilsen
Ubivox Technologies ApS
 
Jeff Rasmussen
Salgschef