GDPR/Persondataforordningens betydning for nyhedsbreve Vis nyhedsbrevet online
 
 
 
 
 
 
Hej læser,
 
I dette nyhedsbrev fortæller vi om Persondataforordningen (GDPR), der træder i kraft fredag d. 25 maj.
 
Vi har desuden et par fif til hvordan du via segmentering kan øge dine resultater.

Persondataforordningen

Fredag d. 25. maj 2018 træder persondataforordningen endegyldigt i kraft. Hvis ikke du er bekendt med forordningen endnu, så omhandler den hvordan persondata behandles, og eftersom emailadresser ses som persondata, er du underlagt den, når du sender nyhedsbreve. 
 
Det er derfor en god idé at sætte sig ind i forordningen og hvad den betyder for din emailmarketing. Brud på forordningen lyder på en bøde af op til 4% af din virksomheds årsomsætning. Ubivox er naturligvis i gang med at tilpasse systemet til at kunne leve op til fordningens præmisser.
 
Min kollega David har skrevet et glimrende blogindlæg om persondataforordningen og dens betydning for din emailmarketing.
Læs indlægget her

Ubivox på Facebook og Instagram

Ubivox er både på Instagram og på Facebook. Vi lægger af og til fif, billeder og events op på siderne, så følg os endelig :)
 
Gå ind på vores profiler og følg os via ikonerne.
Følg os på Instagram
Følg os på Facebook

Segmenter og få bedre resultater

Alle dine nyhedsbreve genererer data, som du kan bruge til din fordel. Du kan f.eks. finde inaktive og aktive brugere, hvem der har klikket på et bestemt link, og meget mere.
 
Disse data kan du bruge til at aktivere inaktive modtagere, promovere noget særligt overfor dine mest loyale kunder, og meget mere.
 
Jeg har lavet et blogindlæg om hvordan du kan bruge disse data til at lave kampagner, der giver dig mersalg, øget eksponering og promovering gennem glade og loyale kunder.
 
Et par timers ekstra arbejde med din emailmarketing kan give dig overraskende resultater.
Find indlægget her
Med venlig hilsen
Ubivox Technologies ApS
 
Jeff Rasmussen
Salgschef