GDPR pakkeløsning Vis nyhedsbrevet online
 
 
 
 
 
 
Kære læser,
 
I dette nyhedsbrev fortæller vi om baggrunden for email, samt teknisk opsætning du bør kende og opsætte, da den vil øge jeres online reputation.
 
Vi har desuden et par fif til Persondataforordningen (GDPR), samt hvordan du kan holde øje med om dine konkurrenter kopierer dit indhold.

Emailens historie og identitet

Min kollega Christian har skrevet et indlæg om emailens historie og udvikling. Bl.a. i form af sikkerhedsforanstaltninger der gør det sværere for spam at lande i din indbakke. 
 
Indlægget omhandler bl.a. SPF og DMARC, samt indeholder en tjekliste til dig, der ønsker at sikre dit online reputation og identitet. Det hjælper dig og emailudbyderne, da de hurtigere kan klassificere dine emails og på den måde værne om dit online reputation.
 
Indlægget er en smule teknisk, så hold tungen lige i munden - du kan altid gå videre med tjeklisten til dine teknikere, eller skrive til vores support hvis du har spørgsmål.
Læs indlægget her

Har du styr på GDPR?

Har du styr på den nye Persondataforordning, der endeligt træder i kraft den 25 maj?
 
Vi er igennem vores research arbejde stødt på denne mulighed, som vi vil anbefale dig at benytte, hvis ikke du føler dig helt sikker ift. Forordningen. Løsningen dækker små og mellemstore virksomheder med op til 20 ansatte.
 
For et mindre beløb får I bl.a. råd og vejledning, skabeloner til ansættelseskontrakter og meget mere.
 
* Vi har ingen relation til virksomheden, men vi anbefaler den fordi vi synes, det virker som et godt og gennemarbejdet produkt.
Læs mere om løsningen her

Kopierer dine konkurrenter dig?

Har du oplevet, eller har du en formodning om, at dine konkurrenter stjæler dit hårde tekstarbejde med arme og ben? Eller at andre låner fra dig, uden et tilkendegive det? 
 
Vi ved at mange har problemer med det. Det kan mildest talt være godt og grundigt irriterende, og det er desuden ulovligt.
 
Christina Klitsgaard, som ellers primært er kendt som dronningen af emailmarketing, har i sit seneste nyhedsbrev lavet en fin gennemgang af hvordan det er sket for hende, og hvordan du gennem værktøjet "Who copied me", kan holde øje med af hvem, hvordan og hvornår dit indhold bliver kopieret.
 
Se videogennemgangen herunder.
Med venlig hilsen
Ubivox Technologies ApS
 
Jeff Rasmussen
Salgschef