Mere om GDPR og hvordan du let fjerner inaktive modtagere Vis nyhedsbrevet online
 
 
 
 
 
 
Hej,
 
I dette nyhedsbrev fortæller vi om hvordan din tilmeldingsformlar bør se ud, hvordan du fjerner modtagere, der ikke har bekræftet samtykke, og hvordan du opretter flere brugere i Ubivox.

GDPR og tilmeldingsformular

I forbindelse med GDPR, har vi har fået rigtig mange spørgsmål i vores support om hvordan ens tilmeldingsformular nu skal se ud.
 
Helt kort, så snyd ikke nye modtagere, men byg i stedet dine lister på klarhed og tryghed.

Min kollega David McNally talte på Email Marketing Day om spamfiltrering og i den forbindelse hørte David advokaten Frank Bøggild, der holdte foredrag om jura og email marketing.

Frank har helt styr på hvad man må og ikke må. Christina Klitsgaard har i sit seneste nyhedsbrev gennemgået en række formularer sammen med Frank. Det kan vi på det varmeste anbefale, at du gennemgår for inspiration.
Læs nyhedsbrevet her

Skal du fjerne modtagere?

Mange af vore kunder har, inden GDPR trådte i kraft, kørt kampagner for at få deres modtagere til at genbekræfte deres samtykke.
 
Dette har især været gavnligt for de modtagere, hvor man ikke har kunnet dokumentere samtykke, f.eks. hvis modtageren har tilmeldt sig på papir til en messe el. lign.
 
Ønsker du at fjerne de modtagere, der ikke har samtykkedetaljer og/eller genbekræftet samtykke, så har vi lavet en guide til, hvordan du fjerner dem fra din liste.
Find guiden til at fjerne modtagere med her
Bonusinfo:
 
Ønsker du at fjerne inaktive modtagere på din konto, har vi lavet en nem og lige til guide. Vi anbefaler at man jævnligt rydder op i sine inaktive modtagere, da det højner dine åbningsrater og afsenderomdømme.
 
Der hersker generelt en frygt for at gøre sin database mindre, men hvorfor sende til modtagere, der ikke åbner det man sender alligevel?
 

Opret gratis flere brugere

Vi bliver ofte kontaktet af brugere, fordi de ikke kan huske deres adgangskode, brugernavn el. lign.
 
Oftest bunder det i, at flere medarbejdere benytter den samme bruger, og så kan det nemt gå galt. Vi anbefaler altid, at hver medarbejder, der skal arbejde i systemet, har sin egen bruger. I kan oprette så mange I vil, og det er tilmed helt gratis.
Se guiden til at oprette flere brugere
Med venlig hilsen
Ubivox Technologies ApS
 
Jeff Rasmussen
Salgschef