Åbningstider | Inspiration til julekampagnen Vis nyhedsbrevet online
 
 
 
 
 
 

Er din julekampagne på plads?

Folk hygger i varme caféer, byen lyser op om natten, cyklister glider prekært over vejbanen, og vi køber gaver... Julen er mange ting, men også årets højtid for alle der har noget at sælge.
 
Vi bringer inspiration til hvordan du kan opsætte din julekampagne, information om et webinar, vores åbningstider mellem jul og nytår, samt Email Summit-konferencen, hvor David fra Ubivox deltager og holder oplæg.

Ses vi til Email Summit?

 
Sidste år afholdt Mette Will og IBA E-mail Marketing Day, hvor David fik lov til at holde oplæg om spamfiltre. Det var en fantastisk dag, og vi blev igen mindet om, at man sagtens kan lære nyt til konferencer, selv efter 15 år i branchen.

Derfor glæder vi os til Email Summit, som Mette Will igen i år står bag. 15 håndplukkede eksperter, og David får igen en scene at tale på, sammen med bl.a. Emil Kristensen, Halfdan Timm, Casper Ackermann, Majbritt Lund, Heine Aaen og Christina Klitsgaard.

Email Summit skriver om konferencen:
"E-mail Summit 2019 er dagen for dig, der arbejder med e-mail marketing og brænder for ny viden og inspiration, så du kan udvikle dig og være med blandt de dygtigste inden for feltet i Danmark.
Det er samtidig dagen, hvor du kan nørde og netværke sammen med andre, der også er passionerede omkring nyhedsbreve og e-mail marketing."
 
Praktisk om konferencen:
5. februar 2019 i Odense Koncerthus, fra 8:15 til 17:05.
Pris for Early Birds: 2.950 + moms
Pris: 3.950 + moms

Du kan læse meget mere, og tilmelde dig, lige her

Din e-mailliste er 10-15% for stor ...

 
Det er vist ingen hemmelighed, at vi elsker Christina Klitsgaard. Hun er et af de absolut klogste mennesker, når det kommer til e-mailmarketing med god timing og godt indhold.
 
Hun og David har længe brygget på et live webinar, og nu sker det endelig.
 
Emnet er de 10-15% af dine modtagere, der ødelægger det for de andre. De mentale frameldere, der har mistet interessen.
 
De koster dig penge, og til webinaret fortæller vi dig hvorfor, og hvad du kan gøre ved problemet.
 
Du kan tilmelde dig lige her - det er selvfølgelig 100% gratis.

3 ting du kan prøve denne jul

1. Brug ekstra tid på emnefeltet
Dine kunder er allerede i det rette humør til at købe noget. Enten til dem selv eller til andre (se #2). Men hvis du ikke fanger deres interesse i indbakken, hvor der i øvrigt triller tonsvis af andre jule-relaterede mails ind, så ser de aldrig det du kan tilbyde dem. Så: lidt fantasi og 5 minutter ekstra til emnefeltet.
 
2. Giv nogle gaveidéer
Hvad med en e-mail eller en sektion i dit nyhedsbrev, hvor du har en gaveidé til mor, far, kæresten, og søskende? Eller bare en til mænd og en til kvinder? Dine kunder leder lige nu efter gaver til venner og familie, så jo bedre dine idéer er, jo flere salg får du.
 
Igennem segmentering kan du målrette din kommunikation til flere forskellige segmenter, f.eks. dem der sidst har læst et nyhedsbrev, dem der ikke har læst, mænd, kvinder m.m. (Segmentering på køn kræver at du har data tilknyttet til datafelter).
 
3. Gennemtænk dine billeder
Det er nemt nok at have julemænd, træer og sne med i nyhedsbrevet, men det kan gøres bedre – brug først tid på at tænke over hvad julen betyder for dine kunder og hvordan du kan forbinde dit mærke med julen og lav dit design derefter. Det behøver ikke blive for indviklet, men det er godt at overveje det, før du blot sætter nisse #17 ved siden af dit tilbud på en blender.

Hvad hvis jeg sender for meget?

Mange webshops og andre virksomheder vælger at lave julekalendere, men der er også mange der ikke tør sende en e-mail hver dag. Er det ikke for meget? Det bedste er vel at lade dine modtagere bestemme selv, så her har vi en kort guide til hvordan du nemt lader dine modtagere framelde sig din julekalender, men ikke dit nyhedsbrev.
 
Åbningstider for support mellem jul og nytår
 
Eftersom juleaften ligger på en mandag, holder vi ekstraordinært et øje på supporten i weekenden op til den 24. Du kan dog forvente forlænget svartid, men vi skal nok sørge for du får svar.
 
22/12 - 23/12    Forlænget svartid
24/12 - 26/12    Lukket
27/12 - 28/12    09 – 15
31/12 - 1/1       Lukket
2/1 og frem       08:30 - 16
Med venlig hilsen
Ubivox Danmark ApS
 
Jeff Rasmussen
Salgschef